christianengwen.reismee.nl

Peru deel 3

Inmiddels hebben we Cusco en omgeving bewonderd. Wat een geweldig grote Inca gebouwen zijn er hier. Een mooi stad, die wel erg toeristisch is. Om onze conditie flink op de proef te stellen, zijn we gaan mountainbiken in de bergen rondom Cusco. Erg heftig met de minimale zuurstof hier, maar we hebben het ver binnen de beschikbare tijd volbracht, zelfs met fietsen die in vrij slechte staat waren. Na een paar dagen in Cusco hebben we onze kleine rugzakken ingepakt voor een tocht door de sacred valley om vervolgens via een gedeelte van de inca trail aan te komenbij Machu Picchu. En na een 4 uur lange terugtocht naar Cusco, zijn we vandaag even heerlijk aan het bijkomen van alle indrukken. Wat hebben we veel meegemaakt de afgelopen dagen. Dit zullen we ons nog lang heugen! Morgen vertrekken we naar het Amazonegebied om nog even heerlijk te relaxen. We zullen niet meer schrijven op de site. De rest horen jullie wel weer als we in Nederland zijn.

Groetjes Gwen en Christian

marlies

Hola viajeros;bedankt voor jullie uitgebreide en fantastische reisreportage;weet niet precies wanneer jullie naar huis komen ,maar wens jullie un buen viaje en behouden thuiskomst!!~hasta pronto M.

John, Loes en Anouk

Was erg gaaf om telkens te lezen en de geweldige foto's te zien. Beloofd wat voor de rest van de foto's. Geniet er nog van de laatste dagen en alvast een goede reis terug.

opa en oma

jongrns wat hebben jullie een drukke vacantie als je terug bent mag jen wel weer een weekje hebben om bij te komen maar het is wel erg mooi zien met spanning jullie verhalen te gemoed als jullie thuis bent een exstra stuen voor de rest te vol brengen , ik denk dit is de reis van je leven die jullie niet gauw zullen vergeten yot ziens in ons natte kikker landje o&o

tante marlies en ome olaf.

prachtig reisverslag, hebben jullie gevolgd, foto s bekeken,indrukwekkend !
nog fijne dagen en goede thuisreis.